Plumman

♡ Dalkullan Sandra 28 år, är mamma till Liam, Sambo till Martin, bonusmamma till Stella och matte till Frasse ♡ Befattning undersköterska. Livsnjutare och älskar inredning ☺

Julklappar

Publicerad 2015-12-15 16:04:00 i kärlek på alla olika vis,

Jaha skriva lite igen då efter att ha funderat på hur jag ska göra med detta badrum så det kan bli lite mysigt.
Vi bor i hyresrätt så man kan ju liksom inte börja riva och fixa väggar och golv direkt..... Men funderar lite på vad man kan göra för att få det gamla fula slitna badrummet lite mysigt och fint...
 
Jaha julklappar var det också..... Vad ska jag köpa, paaaanik!
Jag har så svårt att köpa julklapp till min egen son, han är snart 9 år och det är lite svårt i år känner jag.
Han säger att han önskar sig pengar och ett spel men jag vill ge något mer.
Men har inte hittat nått som känns helt okej. Det behöver inte vara nån värsting grej men nånting praktiskt som han har andvändning för. Gillar inte att köpa massa småsaker och onödiga grejer som bara blir att ligga å damma!
Har ni några förslag?
 
Sen Stella är det inte så svårt att köpa till, har redan fixat 2 klappar till henne.
Hon ska få sitt första spel till x-box ( får se om hon gillar att spela )
Sen ska hon få ett dockskåp med lite tillbehörl.
Och så blir det en dagbok och lite lera och en slant. :)
 
Och lilla Frasse bus ska få ett stort gossedjur och lite godis såklart.
 
Martin får klappar av barnen bara i år, vi donar här hemma än med att bygga och köpa nya saker så det är våran julklapp till varandra <3
 
Den här fina spegeln fixade min älskade ihop åt mig ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plumman

Sandra 28 år, mamma till Liam -07, sambo med Martin ❤ Undersköterska

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela