Plumman

♡ Dalkullan Sandra 28 år, är mamma till Liam, Sambo till Martin, bonusmamma till Stella och matte till Frasse ♡ Befattning undersköterska. Livsnjutare och älskar inredning ☺

Hat!!

Publicerad 2016-01-03 11:51:12 i plumman,

Att hata är nånting väldigt starkt. Jag brukar inte hata människor, jag ogillar människor.. 
Men en viss person har fått mig att känna riktigt hat. 
Hon är så jävlig på alla olika vis. Hon har verkligen varit en elak människa. Jag tycker hon är fruktansvärt obehaglig. Och hon ljuger så in i norden. Ska försöka smutskasta mig och få mig att framstå som en elak människa fast det är tvärtom.. 
Jag blir så jävla förbannad!!! 
Nu får det fan vara nog. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plumman

Sandra 28 år, mamma till Liam -07, sambo med Martin ❤ Undersköterska

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela