Plumman

♡ Dalkullan Sandra 28 år, är mamma till Liam, Sambo till Martin, bonusmamma till Stella och matte till Frasse ♡ Befattning undersköterska. Livsnjutare och älskar inredning ☺

2016

Publicerad 2016-01-01 13:15:00 i kärlek på alla olika vis, plumman,

Årets första dag så snöar det ute ☺ helt fantastiskt. 
Det är så tyst ute idag och även här inne. 
Ska ta mig en långpromenad med Frasse snart och njuta lite av snön som kommer ner. 
 
 
 
Idag blir det en mysdag 😊 
Imorgon är det dags för Sverige i hockeyn igen! Heja heja heja.... 
 
Jaha, har ni några nyårslöften då? 
Låt mig gissa ett av dom, träning?! Det är väl det som alla har på panelen som nyårslöfte.. 😉 Hahahaha 
Det är överskattat tycker jag.. 
Är det ingen som har nått som, hmmm jag ska sluta bita på naglarna eller sluta svära eller typ göra en utav sakerna som står på min todolist 😃 eller bli bättre på att laga mat. Vill höra nått annat än träning bantning och sluta röka/snusa... 
 
Jaja nu promenad.. Bye Bye 
Ta hand om varandra! ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plumman

Sandra 28 år, mamma till Liam -07, sambo med Martin ❤ Undersköterska

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela